maandag 3 mei 2010

Jugendstil!!!

Ik vond Jugendstil-illustraties altijd al ontzettend mooi en indrukwekkend. Ik had echter nooit gedacht dat ik dit monnikenwerk leuk zou vinden en er vooral het GEDULD voor zou hebben. Ik word er echt super enthousiast van en wil steeds verder gaan in deze stijl! Waaah!! Hier een werk voor school genaamd 'Boek der Schaduwen' en een uitprobeersel met kleur:















Et voila, mijn grote inspirator: Alphonse Mucha



Waah, mijn dingen zien er echt lang niet zo goed uit D: Mjeh, ik probeer het ook pas net uit.. Oh, en ik weet dat mijn anatomie nog niet echt klopt.. Misschien moet ik eens wat meer naakte vrouwen tekenen in plaats van alleen maar kerels ;P En voeten!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Milou,
    Je weet, ik ben een leek als het om de technische kant van illustraties gaat; spreek vanuit het hart. 'Boek der Schaduwen' vind ik subliem. Hoe lang heb je erover gedaan?? Grtz Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam toevallig op je pagina terecht toen ik zocht op Mucha. Die 2 eigen tekeningen zien er super uit!! Ga zo door! :)

    BeantwoordenVerwijderen