zaterdag 1 mei 2010

digitale brain-farts

EINDELIJK! Ik wilde al zolang weer eens iets digitaal schilderen en nieuwe dingen uitproberen! Lang leve vrije dagen in Utrecht, waarin ik daar tenminste de tijd voor kan maken :D En lang leve Lois van Baarle die een video op internet zet hoe zij een van haar geweldige tekeningen maakt. Ik vind haar stijl zo ontzettend inspirerend, maar ik kreeg 'm nooit te pakken. Haar video heeft me enorm geholpen om een digitale werkwijze te vinden die bij me past. Het is me nu eens gelukt om mijn digitaal werk er niet zo 'gelikt' uit te laten zien. De eerste schets hieronder heb ik gemaakt voordat ik die video zag en de tweede nadat ik die video heb gezien. Waah, heb echt weer zin om veel meer digitaal te gaan schilderen. Traditioneel overigens ook.. Ga straks een model schilderen met acryl. Ben benieuwd naar het resultaat :) Eerst even oon rondje wandelen en nieuwe koffie halen!!!

Oh, en morgen rond 11 uur allemaal luisteren naar 3FM ;)

3 opmerkingen:

  1. Waah miezel!

    Die rechtse is echt way mooier!

    x, Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hè :P die linker looks like crap naast de rechtse xD Wat ik wel niet van anderen kan leren!

    xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de linker mooier. Dat rood, die uitgesproken blik, straalt kracht uit. Prachtig! Helemaal geen crap ;-) In de rechter zit meer schwung, maar het is niet voor niets een danseres. Tot zover mijn bescheiden mening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen